Psycholog v marketingu
dovedu vás k lepšímu pochopení zákazníků
„Propojení psychologie a marketingu směřuje k úspěšnému cíli.“
Jako psycholog s praxí v marketingových agenturách vám ukážu marketing, výzkum trhu a reklamu i skrze zákoutí lidské psychiky, s kterými se dennodenně setkávám.
Zkušenosti z psychologické praxe a roky práce v marketingových agenturách mi umožňují pohledy z různých stran a do hloubky.
S čím vám rád pomůžu
- Vytvořím srozumitelná a stručná zadání pro výzkumné agentury
- Napíšu inspirativní brief pro kreativce
- Povedu interní diskuse a procesy ohledně výzkumů, jejich nutnosti a způsobu realizace
- Napíšu scénáře kvalitativních výzkumů a dotazníků pro kvantitativní výzkum
- Stručně a zacíleně interpretuji kvantitativní a kvalitativní data
- Vytvořím relevantní insighty
- Provádím desk top research a sběr dat
- Zpracuji studie a výzkumy do přehledů toho nejzajímavějšího a podstatného
Vedu workshopy, semináře, prezentace, na kterých srozumitelně vysvětluji zákonitosti a fungování psychologických jevů
Kdo využije moje služby psychologa v marketingu
Každý profesionál, který má zájem o propojení psychologie a marketingu, potřebuje si rozšířit chápání spotřebitelů nebo se dozvědět více o fungování psychiky.
Rád spolupracuji s manažery výzkumu trhu, brand manažery, výzkumníky z agentur na průzkum trhu nebo se strategickými plánovači z reklamních agentur.
Kdo jsem
Psycholog s praxí v marketingových agenturách
Po studiu psychologie jsem dal přednost sbírání praktických životních zkušeností. Vstoupil jsem do vod marketingu a reklamy, kde jsem teprve plně porozuměl významu slov disciplína, efektivnost a zákazník. Zpětně toto rozhodnutí hodnotím jako vynikající přípravu a cestu k tomu, abych dokázal lépe pochopit budoucí klienty i sebe samého.
Prošel jsem nejrůznější marketingové pozice – brand manager (Duracell, Calgon, Calgonit), pracoval jsem v reklamě jako account director (EuroRSCG/HAVAS, Ogilvy) a zejména jako strategic planner (EuroRSCG/HAVAS, Ogilvy, Geometry/VML).
Nejbližší mi bylo zkoumání chování a motivace zákazníků, kterému jsem se věnoval zejména jako strategický plánovač v reklamní agentuře při úzké spolupráci s klienty. Naplno jsem se výzkumům (kvantitativním i kvalitativním) věnoval jako consumer insight manager pro ČR a SR (PM International). Podrobněji si o mé kariéře přečtete tady.
V marketingu jsem pracoval pro tyto značky:
Od roku 2013 mám soukromou psychologickou praxi se sídlem v Praze 1. Více o mé práci psychologa najdete tady.
Kromě vysokoškolského vzdělání a praktických zkušeností jsem absolvoval tato školení a kurzy dalšího vzdělávání:
Absolvované kurzy
- Leadership dovednosti, Dynargie s. r. o. - Praha
- Hodnocení a vedení podřízených, Lominger Intl, - Praha
- Prezentační dovednosti, Human Resource Development – Praha
- Vyjednávací dovednosti, DOOR – Praha – Praha
- Pokročilé manažerské dovednosti, BTS – Praha
- Kreativní impuls, IAK – Lausanne
- Kreativita kolem nás, Ogilvy&Mather – Brusel
- Sémiotika pro pokročilé, ESOMAR – Istanbul
Potkejme se
Rád se s vámi sejdu na nezávazné schůzce. Probereme, co právě řešíte a jak bych vám mohl pomoct.
Napište mi nebo zavolejte.
Případně mě kontaktujte přes formulář.
Těším se na spolupráci.
Cena
Hodinová sazba se odvíjí od náročnosti projektů a začíná od 2 500,- Kč za hodinu.
Nejsem plátce DPH.
Články s mými názory a postřehy byly publikovány v těchto médiích